OBCHODNÍ PODMÍNKY


Obchodní podmínky

 

obsah

  1. Rozsah a poskytovatel
  2. Uzavření smlouvy, popis služby
  3. zákaznický účet
  4. dohoda využití
  5. Vyřešte zákaznický účet
  6. Storno podmínky a právo na odstoupení od smlouvy
  7. závěrečná ustanovení

 

Rozsah a poskytovatel

  1. iKoof je obchodní platforma.
  2. iKoof nabízí podnikatelům možnost využívat nákupní funkce ve smyslu § 14 BGB (německý občanský zákoník) a právnických osob podle veřejného práva (dále jen "prodejci"). Prodejci zde mohou importovat své výrobky a nabídnout jim nabídku na prodej (dále jen "výrobky") v celé Evropě.
  3. Prodejci mohou volitelně vytvořit reklamní kampaň pro své produkty ( výkony nebo kampaně pro umístění produktu) s webmastery nebo blogery (dále jen "ovlivňující").
  4. Povinnými osobami jsou jakákoli fyzická nebo právnická osoba, která přijala obecné obchodní podmínky a byla schválena iKoof jako ovlivňující osoba. Influencery poskytují návštěvníkovi odkaz na produkt prodávajícího, kde vytváří prodejní transakce prostřednictvím reklam nebo jinými prostředky.

 

 

Uzavření smlouvy, popis služby

  1. Společnost iKoof nabízí fyzickým a právnickým osobám (dále jen "uživatelům") možnost zakoupit předměty, které prodejci ukončují. iKoof přebírá zpracování objednávek ve jménu a pořadí prodávajícího.

 

  1.                 Uživatelské údaje potřebné pro nákup a údaje o obchodních transakcích jsou předávány prodejci, jehož produkty konečný zákazník objednává. Náhodou je nákup kompletně převzatý prodejcem.

 

  1.                 Kromě těchto všeobecných obchodních podmínek se na nákupní smlouvu stávají příslušné Všeobecné obchodní podmínky (VOP) prodávajícího, pokud jsou uvedeny prodávajícím a lze je získat prostřednictvím odkazu.

 

  1.                 Prodejci jsou povinni stanovit vlastní podmínky, které jsou obsaženy v kupní smlouvě. Stejně tak prodejci odpovídají za udělení práva na odstoupení od smlouvy a dodržování zákonných požadavků na informační povinnosti, ochranné známky, autorské právo a právo hospodářské soutěže a další zákonná ustanovení, pokud se vztahují na nabízenou službu.

 

  1.                 Služby Handelsplattform jsou omezeny na umístění nabídky na platformě, stejně jako zpracování prodeje nabídek spolupracujících partnerů. Platba zakoupených produktů se provádí přímo prodejcům. Pokud jde o služby partnerů spolupráce a koncových zákazníků, obchodní platforma jedná pouze jako zprostředkovatel a ne jako nezávislý smluvní partner.

 

 

 

zákaznický účet

  1. Pouze osoby se zákonným věkem se mohou zaregistrovat u společnosti iKoof a / nebo je použít jako kupující.
  2. Registrovaný uživatel je povinen správně a úplně uvést údaje, které mu byly sděleny při registraci, a neporušovat práva třetích stran. Pokud dojde zpětně ke změně údajů, které kdysi proběhly, je uživatel povinen odpovídajícím způsobem opravit své údaje.
  3. Registrovaný uživatel se zavazuje, že nebude zneužívat obchodní platformu. Zejména se zavazuje, že nebude zpřístupňovat jakýkoli obsah prostřednictvím obchodní platformy, která porušuje autorská práva, jména, ochranné známky nebo patentové právo a / nebo porušuje jiná práva třetích stran, které představují pornografické spisy ve smyslu trestního práva nebo které vyžadují trestný čin nebo obsahovat urážlivé nebo sexistické připomínky nebo jinak porušovat platné zákony nebo morálku; neinterferovat s obchodní platformou nebo používat libovolná zařízení, programy nebo jiné prostředky (viry atd.), které by mohly vést ke změnám na internetových stránkách iKoofu; nepokoušejte se obejít omezení přístupu společnosti iKoof; nevydávat nevyžádanou reklamu, řetězové dopisy nebo hromadné zásilky (nevyžádaná pošta, nevyžádaná pošta atd.) na obchodní platformu nebo jiné uživatele; při publikování obsahu, např. prostřednictvím systému hodnocení, udržovat zdvořilý tón, neprovádět žádné osobní nebo ponižující útoky na účastníky fóra a nepoužívat jiný urážlivý jazyk, zejména fekální jazyk.

 

 

 

dohoda využití

  1. iKoof jako obchodní platforma nepřebírá žádnou záruku pro plnění uzavřených kupních smluv s kupujícími nebo jakoukoliv odpovědnost za materiální nebo právní vady obchodovaného zboží. V případech stanovených zákonem má kupující nárok na právo na odvolání nebo alternativně udělené právo na vrácení. Prodávající je ze zákona povinen poskytnout příslušné informace. Tato informace je   na stránce s podrobnostmi o výrobku, na prodejní stránce prodejce, jakož i na objednávkovém řízení (pokladna).
  2. Prodávající je odpovědný za texty výrobků, ilustrace, zákonné informace o objednávce a nákupu, s vlastními podmínkami, jakož i za plnění závazků vyplývajících z kupní smlouvy nebo z restitučních závazků, například v případě zrušení objednávky.Prodávající je odpovědný zejména za to, že na platformě nezveřejňuje jakýkoli nezákonný obsah nebo jakýkoli obsah, který porušuje práva třetích stran, zejména ochrannou známku, soutěž, autorská práva nebo osobní práva.
  3. Z důvodu příležitostné údržby obchodní platformy iKoof nemůže zaručit, že přístup je možný kdykoliv a bez přerušení.

 

 

 

Doba trvání smlouvy a její ukončení

Registrace s iKoof je zdarma.

 

Licenční smlouva je uzavřena na dobu neurčitou.

 

Uživatelskou smlouvu může registrovaný uživatel kdykoli zrušit bez řádného dodržení termínu a bez uvedení důvodů.

 

Vyřešte zákaznický účet

 

Zákazník může zákaznický účet kdykoli zrušit. Za tímto účelem by měl kontaktovat service@koof.tv s e-mailovou adresou uloženou v zákaznickém účtu a oznámit žádost o smazání.

 

Je třeba poznamenat, že po vymazání zákaznického účtu je přístup k zadaným příkazům a přístup k dalším funkcím obchodní platformy také odstraněn.

 

 

 

Storno podmínky a právo na odstoupení od smlouvy

 

 

ZRUŠENÍ

 

 

 

odnětí

 

Smlouvu můžete zrušit do 14 dnů bez písemného podání (např. Dopisu, faxu, e-mailu). Období odvolání začíná po obdržení tohoto pokynu písemně, nikoliv však před uzavřením smlouvy, a nikoli před plněním informačních povinností obchodní platformy podle § 246 odst. 2 ve spojení s § 1 odst. 1 a 2 EGBGB a naše povinnosti podle § 312 g Abs. 1 věta 1 BGB ve spojení s článkem 246 § 3 EGBGB.

 

K zachování doby storna je dostatečné včasné odeslání zrušení. Odvolání musí být zasláno na adresu:

 

KRS Media UG, Päwesiner Weg 20, 13581 Berlín, info@ikoof.de, Fax +49 (0) 32 223373694

 

následky odstoupení od smlouvy

 

V případě účinného zrušení se vzájemně obdržené výhody a veškeré výhody (např. Úroky) odevzdají. Pokud nám nemůžete vrátit službu přijatou zcela nebo zčásti nebo pouze ve zhoršeném stavu, musíte nám v tomto ohledu zaplatit náhradu. To může vést k tomu, že budete muset splnit smluvní platební závazky za období až do odstoupení. Povinnosti uhradit platby musí být splněny do 30 dnů. Období začíná pro vás s odesláním vašeho zrušení, pro obchodní platformu s jejich přijetí.

 

 

 

Zvláštní poznámky:

 

 

 

Vaše právo na zrušení vyprší předčasně, pokud je smlouva na obou stranách splněna na vaše výslovné přání před tím, než uplatníte své právo na odvolání.

 

 

 

KONEC ZRUŠENÍ

 

 

 

 

odpovědnost

Záruka pro bezproblémový provoz systému nemůže být převzata i přes největší úsilí.

 

Handelsplattform je odpovědný za úmysl a hrubou nedbalost, stejně jako v případě osobního úrazu bez omezení, a to z drobné nedbalosti pouze v případě porušení základních smluvních povinností, jakož i v iKoof za nemožnost a zpoždění. Závazek je omezen na typickou škodu, s níž se objevila obchodní platforma   musela očekávat při uzavření smlouvy kvůli okolnostem známým v té době.

 

Společnost IKoof je odpovědná pouze za ztrátu dat, pokud by se taková ztráta pomocí denních zálohování dat nemohla vyhnout.

 

Omezení odpovědnosti platí mutatis mutandis i pro zástupce společnosti Handelsplattform.

 

Závazek se nevztahuje na narušení smluvního užívání služeb poskytovaných obchodní platformou, které byly způsobeny nesprávným nebo nesprávným použitím kupujícím.

 

V souladu s předchozími odstavci je platforma pro obchodování odpovědná pouze za ztrátu dat, pokud by takovou ztrátu nemohla zabránit vhodná opatření na ochranu údajů ze strany kupujícího.

 

 

 

slevy

Poukázky vydané prodávajícím bezplatně v rámci propagačních akcí se specifickou dobou platnosti mohou být vyčerpány pouze na obchodní platformě v určeném období.

 

Hodnota zboží musí odpovídat minimálně částce akční poukázky. Zbývající zůstatek nebude prodávajícím vrácen.

 

Pokud není hodnota akčního dokladu dostatečná k pokrytí objednávky, může být rozdíl vypořádán jedním z ostatních platebních metod nabízených prodávajícím.

 

Zůstatek akčního poukazu nelze vyplácet v hotovosti nebo úroku.

 

V akční poukázce nebude vrácena částka, pokud zákazník v rámci zákonného práva na odstoupení od smlouvy vrátí plný nebo částečný zaplacený akční doklad.

 

 

 

Pokud je uživatel obchodníkem, veřejnoprávním právním subjektem nebo zvláštním veřejnoprávním fondem, je místem soudní příslušnosti pro všechny spory vyplývající ze smluvních vztahů mezi uživatelem a obchodní platformou sídlo obchodní platformy.

 

 

 

závěrečná ustanovení

  1. Obchodní platforma si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoli změnit bez uvedení důvodů. Upravené smluvní podmínky budou zákazníkovi zaslány e-mailem nejpozději čtyři týdny před plánovaným vstupem v platnost.
  2. Změněné Všeobecné podmínky se považují za přijaté, pokud zákazník nevznese námitky proti platnosti nových Všeobecných podmínek do čtyř týdnů od obdržení e-mailu. Prodávající odděleně informuje zákazníka v e-mailu obsahujícím pozměněné Všeobecné obchodní podmínky, význam tohoto období, právo na námitku a právní důsledky mlčení.
  3. Zákazník přijímá aktuální podmínky na straně produktu a také v souvislosti s objednávkou ve verzi platné v době objednávky.
  4. Zákon Spolkové republiky Německo se týká vyloučení obchodního práva OSN.
  5. Pokud je uživatel obchodníkem, veřejnoprávním právním subjektem nebo zvláštním veřejnoprávním fondem, je místem soudní příslušnosti pro všechny spory vyplývající ze smluvních vztahů mezi uživatelem a obchodní platformou sídlo obchodní platformy.
  6. Jazykem, který je pro smlouvu k dispozici, je němčina.
  7. Online řešení sporů podle Čl. 14 odst. 1 ODR-VO
  8. Evropská komise poskytuje platformu pro řešení sporů online ("platforma OS") na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Nejsme povinni a neochotní se účastnit postupu urovnání sporu před rozhodčím radě pro spotřebitele.